ראש עיריית בית שמש: "מרגיש לא נכון לעזוב באמצע"

אבי יעקב 1 Comment on ראש עיריית בית שמש: "מרגיש לא נכון לעזוב באמצע"

עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש בראיון ב'עניין מקומי': "אצלנו יש מקום לכולם, חובשי כיפות ושאינם, עולים מארה"ב ואתיופיה. אני קוראת לכולם להצביע לי, כי אני מרגישה שאנחנו באמצע טיפוס הר ולא מרגיש לי נכון לעזוב באמצע. הדבר הכי משמעותי שעשיתי הוא שהעיר שהייתה סמל לקונפליקט בישראל, ההישג המרכזי שהורדנו את הלהבות"

עיריית בית שמש צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, אומרת בראיון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'עניין מקומי': "אצלנו יש מקום לכולם, חובשי כיפות ושאינם, עולים מארה"ב ואתיופיה. אני קוראת לכולם להצביע לי, כי אני מרגישה שאנחנו באמצע טיפוס הר ולא מרגיש לי נכון לעזוב באמצע".

"הדבר הכי משמעותי שעשיתי הוא שהעיר שהייתה סמל לקונפליקט בישראל, ההישג המרכזי שהורדנו את הלהבות. יש אנשים שיש להם עניין להרים את זה, אבל זו בחירה מודעת שלי להיות ראש העיר של כולם".

"השלט של הכניסה לחרדים אסורה, הוא של קמפיינר שרצה להעלות את העיר לתודעה. אין צורך לעסוק בזה… בנינו המון כיתות, ילדים רבים עברו מקראוונים למבנים, פארקים וגינות. סוף סוף יש עיסוק בתושב. בשלב הזה של ערב בחירות אנשים רוצים לבדל את עצמם ולשפר עמדות לכן הם לא מודיעים על תמיכה בי. אבל כולם אצלי עובדים בקואליציה, יש מוטיבציה לעבוד".

"כל תושב בעיר יגיד שהעיר נקייה. יש עובדי ניקיון ופחים טמונים, סוף סוף עוזרים למה שהציבור רוצה. בניתי סמינרים, והקצאות לכל הקהילות. כל המפלגות מדברים איתי. כולם מנהלים שיחות, הם רוצים להיות שותפים בעירייה גם בקדנציה הבאה. יש כאן הרבה עבודה, זהו לא שיבוץ קלאסי".

האזינו לראיון המלא:

 



1 תגובות

מיין תגובות